dijous, 16 de maig del 2013

RAPAYOLNOSAPISEC!





Em comuniquen en aquests moments que s'ha admès a tràmit al Parlament de la Comunitat de Lapao d'Aragó un projecte no de llei segons el qual la part del riu Ebre que flueix per aquesta comunitat passarà a dir-se RAPAYOLNOSAPISEC (Río Aragonés que Pasa por Aragón Y Otros Lugares que NO Son Aragón, Pero que Igualmente Son ESPAÑA, Coño!). Curiosament, tant que s'estimen la seva cultura autòctona, el document no menciona com quedaria l'acrònim en català lapao lapaoès lapanià lapauenc com sigui que anomenin ells el català.

3 comentaris:

  1. He, he, he...

    Rapayolnosapisec, em sembla un nom fantàstic per un riu, crec que l'Ebre estarà ben content i orgullosíssim de tenir dos noms en comptes d'un de sol com tots els rius... aquests aragonesos, ja veig que s'ho estan currant molt.

    marededeusenyor!!!!!

    ResponElimina
  2. Jo només ser que, sense saber-ne més, cada cop sé més llengües. Esgoten.
    Parlant de llengua, al meu cognom, pobret, fa molts anys que li van canviar les lletres. És que en podríem explicar un cabàs.

    ResponElimina
  3. M'ha de disculpar, però amb el meu mallorquí de Mallorca (això queda clar?), tinc greus dificultats per reproduir aquest nom. Una ja és grandeta per aprendre coses noves i, molt més, per canviar el nom a tot allò que va aprendre quan era més joveneta.

    Avui, una aferradeta farcida de bessets ;)

    ResponElimina

Només acceptaré missatges per escrit. Ignorin el contestador automàtic, si us plau